Jak vrátit nebo reklamovat zboží v sexshopu


Rozdíl mezi reklamací a vrácením zboží

Reklamace – pokud erotická hračka nefunguje tak, jak má, případně nelze vůbec zapnout, posíláte nám ji na reklamaci. Záruční lhůta je stejná jako u jakéhokoliv jiného zboží, tedy 2 roky. Záruka a odpovědnost za vady se řídí obchodními podmínkami.

Vrácení zboží – pro vracení erotických pomůcek a prádla platí podle zákona speciální podmínky, které se dozvíte níže.


Kam zboží při vracení / reklamaci posílat?

Pro výměny a reklamace zboží prosím použijte adresu naší brněnské prodejny:

TWIXO Group s.r.o.,  Špitálka 421/23a,  Brno  602 00

Pokud jste z Brna, můžete zboží na reklamaci či vrácení přinést osobně na stejnou adresu. Většinou dokážeme reklamaci vyřídit okamžitě, někdy si ale budeme muset erotickou pomůcku nechat na přezkoumání.


Jak postupovat při reklamaci

Ještě než nám pomůcku pošlete na reklamaci, vyzkoušejte tyto tipy:

  • Zkontrolujte, že máte funkční baterie a že jste je vložili správně. Také se mrkněte, jestli máte správný typ a počet baterií.
  • Zkuste pořádně dotáhnout víčko baterií, někdy totiž nemusí být elektrické kontakty plně spojeny.
  • Vyzkoušejte, jestli je pomůcka dostatečně nabitá, případně ji před prvním zapnutím plně nabijte.
  • Pomůcka se nenabíjí? Zkontrolujte, že máte správně připojený konektor nabíjecího kabelu a funkční adaptér do zásuvky.
  • Zjistěte, jestli hračka nemá cestovní zámek (spousta vibračních erotických pomůcek se zapíná delším podržením tlačítka).

Pokud jste vše zkontrolovali a pomůcka stále nefunguje, tak nám napište nebo zavolejte, třeba vám dokážeme poradit na dálku:

  • Telefon – 777 062 461
  • E-mail – info@sexshop-sex.cz

Jestliže se nám pomůcku nepodaří zapnout ani společnými silami, pošlete nám ji na reklamaci. Je součástí balení i nabíjecí kabel? Přiložte jej také. Původní obal od vás nepotřebujeme, nezapomeňte ale hračku důkladně očistit.

Do balíčku přiložte kopii faktury, případně jen lísteček s vaším jménem, kontaktními údaji (e-mail a telefon), identifikací objednávky (číslo objednávky / číslo faktury) a se stručným popisem, jaká vada se na výrobku objevila.

Reklamaci obvykle zpracujeme do týdne, zboží nejčastěji vyměníme za nový kus.


Odstoupení od smlouvy do 14 dnů

Erotické pomůcky a prádlo spadají pod zboží zvláštního (intimního) charakteru a jejich vrácení či výměna je možná pouze v případě, že zboží nebylo použité, prané, nošené a má nepoškozený originální obal.

V případě, že je produkt zabalený v hygienickém obalu, můžete jej vrátit jen tehdy, pokud tento obal neporušíte. V opačném případě jej bohužel nemůžeme vzít zpět.

Punčochové zboží, včetně catsuitů a síťovaných šatů, po vyzkoušení bohužel také nemůžeme přijmout zpět. Tento materiál je totiž dost choulostivý a při obléknutí se natáhne a už se nevrátí do původního stavu.

Pro zachování hygieničnosti všechny vracené produkty kontrolujeme pod UV lampou.

Co znamená hygienický obal?

Hygienický obal chrání erotickou hračku takovým způsobem, že se k ní nedostanete, aniž byste obal porušili. Pokud je obal netknutý, bezpečně víme, že pomůcka nebyla použitá.

Může se jednat třeba o krabičku zatavenou do fólie, krabičku s hygienickými pečetěmi nebo plastový obal se svařenými okraji.

V případě, že můžete erotickou pomůcku či prádlo vrátit, vyplňte prosím formulář a pošlete jej spolu se zásilkou zpět na adresu naší prodejny. Pokud zboží nebylo použito nebo vybaleno z hygienického obalu, obratem od nás obdržíte peníze nazpět.


Obdržel jsem zboží, které jsem si neobjednal

Pokud jste obdrželi něco jiného než jste si objednali, zboží prosím nerozbalujte a ihned nás kontaktujte.

Erotické pomůcky

Výrobci pomůcek
Akce, slevy